Hindsby Allmogeförening

H A F perustettiin vuonna 1938. Tänä päivänä yhdistyksellä on noin 300 jäsentä. Yhdistys järjestää jäsenille toimintaa kaikenikäsille ja moneen eri makuihin. Yhdistys ottaa mielellään vastaan uusia ideoita toimintaan. Ota rohkeasti yhteyttä hallituksen jäseniin niin yritetään järjestää asian. Yhdistyksen vuosikokous pidetään yleensä maaliskuun aikana ja silloin valitaan puheenjohtaja ja hallitus seuraavalle toimintavuodelle.

Yhdistyksen jäsenmaksu vuodelle 2023 on 10 €, 29 vuotta täyttäneille ja 5 € alle 29 vuotiaille. Koko perheen jäsenmaksu on 20 €.

Ota yhteyttä hallituksen jäsenelle jos haluat liittyä jäseneksi. Ilmoita myös sähkjöpostiosoite niin saat HAF-infon tulee nopeasti perille. Jäsenille järjestetään tapahtumia koko vuoden aikana.

Kysymyksiä? Ideoita? Haluatko liittyä jäseneksi?

Ota yhteyttä hallituksen jäseneen tai ole yhteydessä Facebookissa, lähetä sähköposti haf.hindsby@gmail.com tai lähetä viesti tästä alhaalta!

Kirjoita numero 5 kirjaimin:

Uthyrning